Empire 2: Total War jeszcze lepsze dzięki dłuższej kampanii i poprawionemu AI

Ukazała się wersja 4.2 wielkiej modyfikacji Empire II, czyli fanowskiego projektu pełniącego rolę nieoficjalnego sequela Empire: Total War.

Dodano nowy alternatywny punkt startowy dla kampanii, pozwalający rozpocząć zabawę w 1690 roku (obowiązujący wcześniej start w 1700 r., nadal dostępny jest jako opcja).

Wprowadzono mocne ulepszenia sztucznej inteligencji w kampanii, dzięki czemu AI nie tylko radzi sobie lepiej, ale jest również znacznie mniej przewidywalne niż w poprzednich wersjach moda.

Ekonomia została przerobiona, aby jej właściwe rozwijanie stanowiło wyzwanie przez całą kampanię. Poprzednio musieliśmy się nią natrudzić tylko w początkowych etapach, a potem wszystko dobrze działało praktycznie automatycznie.

Zaimplementowano także liczne ulepszenia balansu rozgrywki oraz poprawki błędów i stabilności.

Zmiany są na tyle duże, że wersja 4.2 moda nie jest kompatybilna z wcześniejszymi save’ami. Dlatego jeśli jesteście w trakcie kampanii to najlepiej wpierw ją ukończcie zanim zainstalujecie aktualizacje.

Przypomnijmy, że mod pełni rolę nieoficjalnego sequela. Autorzy ulepszyli praktycznie każdy aspekt gry oraz mocno rozbudowali jej zawartość. W Empire II znajdziecie kilka tysięcy typów jednostek, kilkadziesiąt frakcji, ulepszoną sztuczną inteligencję, rozszerzone mechanizmy bitewne oraz bardziej szczegółową mapę. Dodano także wiele nowych elementów do gameplaya, takich jak choroby, inflacja, kultura, czy handel niewolnikami.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2023-12-03 15:50:29